Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Baliichuk O$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
1. |
Baliichuk O. YU. Influence of feeding electric energy quality on heating of the auxiliary machines of ac electric rolling stock [Електронний ресурс] / O. YU. Baliichuk, l. V. Dubynets, O. M. Dukhnovskyi, O. O. Marenych, O. L. Marenych // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2014. - Вип. 3. - С. 34-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2014_3_6 Выяснен вопрос касательно повышения надежности вспомогательных машин электропоездов переменного тока при эксплуатации в реальных условиях. Предложен инженерный метод определения влияния несимметрии питающего напряжения и отклонения его от номинального значения на нагревание изоляции вспомогательных машин. Установлено, что в случае, когда вспомогательные машины электропоездов переменного тока работают при коэффициенте несимметрии напряжений 10 % и более и отклонении питающего напряжения от номинального порядка 0,6 в относительных единицах, то возможен перегрев их изоляции, даже если она будет иметь класс Н. Впервые освещен вопрос о суммарном нагревании изоляции при таких сочетаниях граничных параметров качества энергии, когда каждый из них способствует увеличению нагревания изоляции по сравнению с номинальным режимом системы "вращающийся фазорасщепитель - вспомогательные машины". Проведенные исследования позволяют установить граничные значения параметров качества питающей электроэнергии (коэффициента несимметрии, отклонения питающего напряжения от номинального значения), при которых дополнительный перегрев изоляции данного класса под влиянием указанных факторов не будет превышать установленного значения.
| 2. |
Dubynets L. V. Energy Saving During Operation of Equipment With Non-controlled Electric Drive in Locomotive Depot [Електронний ресурс] / L. V. Dubynets, O. L. Marenych, O. Yu. Baliichuk, A. S. Kortohus // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2016. - № 5. - С. 54-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2016_5_9 Мета роботи - провести дослідження електричних двигунів для одержання результатів, які дозволять оцінити ступінь енергозбереження за рахунок зменшення електричних витрат у пристроях із нерегульованим електроприводом. Запропоновано інженерний метод визначення втрат активної потужності у двигуні пристроїв із нерегульованим електроприводом локомотивних депо за зміни навантаження на валу цих двигунів. Також потрібно проаналізувати зниження втрат активної потужності у двигуні та мережі електропостачання у разі заміни неповністю навантаженого двигуна двигуном меншої потужності. Після проведених розрахунків встановлено, що для електричних двигунів у випадках зменшення коефіцієнта завантаження від 0,7 - 0,75 до 0,4 - 0,5 зменшення активних втрат після заміни двигуна на менш потужний складає від 0,58 кВт до 2,865 кВт. Проведено розрахунки на прикладі електричного двигуна із меншою синхронною частотою обертання: ефект від заміни недовантажених двигунів збільшується з точки зору зниження втрат активної потужності. Вперше висвітлено питання ефективності енергозбереження для пристроїв із нерегульованим електроприводом у локомотивних депо шляхом заміни недовантажених двигунів менш потужними. Оскільки розглянутих електроприводів значна кількість, то можливі великі збитки з урахуванням особливостей їх експлуатації. Одержані в ході досліджень результати дозволяють вирішувати завдання щодо заміни недовантажених двигунів у пристроях локомотивних депо на двигуни меншої потужності з найбільшим ефектом з точки зору зменшення електричних втрат. Так, двигун мийної машини потужністю 90 кВт може бути замінений на двигун потужністю 75 кВт за коефіцієнта завантаження з k < 0,7, що може суттєво зменшити експлуатаційні збитки. Методику можна застосувати не тільки в локомотивних депо, а й взагалі для усіх пристроїв із нерегульованим електричним двигуном, які працюють за умов недовантаженого режиму.
|
|
|